Ett nygammalt liv

Ett nygammalt liv är:

  1. Det liv jag lever
  2. Ett väldigt dåligt bloggnamn
  3. Den kanske sjunde bloggen jag skapar?
  4. Ett försök till att fördriva mina dagar

 

Okej. En reflektion över ettan. Eftersom jag nu flyttat tillbaka efter tre år (okej två och ett halvt) från våra grannar svenskarna till den plats där jag levt hela min barndom och min tonårstid. Jag kanske förresten fortfarande är tonåring?? Nej jag väljer att kalla det ungdom/nästan vuxen. Jag är ju trots allt myndig. Nåväl, med ett nygammalt liv menar jag alltså att jag är tillbaka i mitt gamla liv med några nya förändringar.

Tvåan behöver vi inte ens diskutera. Inga andra namn jag kunde komma på var tillgängliga. Jag orkade inte tänka ut något bättre helt enkelt. Och vem vet hur länge och om jag kommer fortsätta blogga denna gång....

Trean. Ja det säger ju ganska mycket om mina egenskaper att hålla bloggar vid liv...

Fyran. Ja vi får nu se hur det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0