Underbar söndag

Denna strålande vackra perfekta söndag började med att jag och älskling vaknade vid 11 och åt frukost. Sen gick vi på en promenad till stallet och fixade hos hästen min. På vägen hem svängde vi in vid Elins jobb och köpte glass. Eftermiddagen spenderades hos svärföräldrarna där vi tvättade älsklingens bil (Okej Sebben tvättade och jag låg och solade...) Hehe. (Hör och häpna everybody, jag Martina Bleknos Nordlund fick bikinirand på ryggen!) Och nu i kväll har vi ätit tortillas/tacos med Elin & Benjam. Så gott så gott! Och nu vankas det den obligatoriska söndags skräckisen med fruktsallad som efterätt!





Kommentarer
Postat av: elllllllllll1

(y)

2012-05-27 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0