Klantarsle

Ni som känner mig vet att jag har en tendens att alltid klanta mig... Som att snubbla över en gren eller inte tänka två sekunder framåt innan jag handlar. Och detta hände även i går när jag och Elin hälsade på Bensko på hans arbetsplats..
Det lät ungefär så här...

Bensko: Ni ska prov skåda hu bra ja ha laga fast hade boxningssätzi i tazi tide! Prov hopp å häng i a så ska ni få si att tazi kombär ner föri sätzi!! (Lyckligtvis kom inte taket ner men...)

Elli: Okej prov tu Martina!

Martina: Jaja!


Dumma Martina ställer sig bakom säcken och tar ett stadigt tag och hoppar smidigt upp. Hon reflekterar inte över att det står ett pingisbord 10 cm framför henne och givetvis slår hon knäna rakt i bordet. Bra Martina bra.
Här kommer även en fin liten illustration för den som inte förstod...



Det bör även tillägas att jag i alla fall lyckades glädja mina kamrater...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0