party hela helgen

Jag lever, jag lever. Det har bara varit väldigt mycket nu i helgen. På fredagen firade vi min pojkvän/sambo för att han nu har blivit utexaminerad rörmokare. Not bad! Stort grattis till dig älskling :) Och i lördags sprang vi på fem stycken studentkalas var av två av dem tillhörde mina bästa vänner genom tiderna Elin & Benjam som tog studenten, stort grattis till er också! På kvällen var vi givetvis ute och firade med alla studenter och gjorde stan osäker. Väldigt väldigt roligt! Och väldigt roligt var det också att träffa på gamla klasskamrater från högstadietiden som jag inte sett på tre hela år. Gårdagen var dock mindre rolig med tanke på två dagars festande men det gick an och vi var på ytterligare två studentkalas. Mot kvällen var vi verkligen t r ö t t a. Så vad passade då inte bättre än en dålig skräckfilm tillsammans med denobligatoriskasöndagsfilmklubben. haha. I dag har jag jobbat och sedan bara tagit det lugnt, vilket jag kommer att fortsätta med resten av kvällen också..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0