Jag vandrar i ett sommarregn

Förlåt för dålig uppdatering.
Kom hem från jobbet för en stund sedan och nu ligger jag i sängen och chillar innan jag ska pallra mig till stallet. (När jag skrivit föregående mening tittade jag ut genom fönstret och ångrade mig.) Någon har öppnat himlen där uppe. Stallet får vänta en liten stund.

I morse väckte älskling mig klockan fem och hade gjort frukost. Jag blev så förvånad att jag var tvungen att fråga honom om han gick i sömnen. (Han brukar nämligen göra det..) Annars när vi ska upp så tidigt brukar jag få väcka honom 1000 gånger och till sist dra honom ur sängen. Men i morse var det tvärtom. Hehe.

I går var det söndag och som ni vet är söndag = filmkväll. Vi bröt skräckismönstret och kollade på horrible bosses. En helt okej film som hade sina ställen som var väldigt roliga. Annars inte riktigt min typ av film.

På lördagen var vi på Sebbens systerdotter, lilla Julias dop. Och senare på kvällen var vi ute och dansade med våra fina vänner Anton & Lissi. Och nu tänker ni "Dansade, aah dom var på krogen" Men nej. Vi kör pensionärsdans fullt ut. Och roligt är det! Haha!

I fredags åt vi världens största glass och åkte mustang runt i stan. Kan knappast bli bättre än så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0